Klachtenprocedure
Wanneer u een klacht heeft, kunt u deze het beste eerst neerleggen bij de ondernemers, Hilke en Marloes. Zij zullen met u in gesprek gaan om de klacht serieus te bespreken en het liefst direct op te lossen.
Indien u er samen niet uit komt, kunt u terecht bij de vertrouwenspersoon van de oudercommissie. Bij deze kunt u de klacht bespreken en vervolgens legt de vertrouwenspersoon het probleem of de klacht voor aan de oudercommissie. De oudercommissie bespreekt het vervolgens met de ondernemers en komen samen tot een conclusie, die daarna door de vertrouwenspersoon weer teruggekoppeld wordt naar degenen die de klacht hebben ingediend.
U heeft te allen tijde het recht uw klacht te melden bij het Klachtenloket Kinderopvang. Een onafhankelijke medewerker van het loket zal uw klacht bekijken en proberen op te lossen door bemiddeling. Als dit niet het gewenste resultaat heeft of u acht de kans klein dat de klacht niet via bemiddeling is op te lossen, dan kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen.
Meer informatie kunt u vinden op www.klachtenloket-kinderopvang.nl en www.degeschillencommissie.nl
Deze klachtenprocedure geldt voor zowel ouders als de oudercommissie.
Stel uw vraag
Een beller is sneller 0485-324990Je kan ons natuurlijk ook mailen.